bara ben

Jag gillar verkligen att vårsolen har börjat skina starkt var eviga dag. Att det har börjat bli geggigt på marken, gruset har börjat titta fram på asfalten och istapparna droppar.
Snart ska jag iväg till jobbet, börjar sent idag. Efter det så ska faktiskt jag och Bodil på en lägenhetsvisning. Hoppas det är nåt att ha och att vi får den.
Jag gillar att Gossip Girl avsnitt 13 äntligen har kommit också, som man har väntat.
Det enda som drar ner den här dagen är krångel med a-kassan. Det ska verkligen vara hur svårt som helst att gå med, så att man inte ska kunna få ut någon ersättning trots att man har betalat.



ett år sen


Kommentarer
Postat av: al

Jag har gjort det ikväll, och de vissna småkvistarna. Blomman ser ännu ynkligare ut nu X)), hoppas det rättar till sej.



Usch, fy, jag hoppas att det dröjer innan jag behöver gå dit igen ... Men lycka till du!



al

2010-03-09 @ 23:10:10
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0