bad kids

Kom hem från Stockholm igårkväll efter tågförsening såklart.
Fredagen, lördagen och halva söndagen så hängde jag med Bodil, så kul att äntligen ses igen. Vi shoppade litegrann, blev bjudna på fredagsmat, gick på fest med Anna och Johan, spanade in ett hus att bo i och hade kulkulkul. På söndagen när Bodil åkte hem vid tretiden var jag väldigt sugen att hoppa på tåget till Växjö. Men nej, istället mötte jag upp Stina och åkte hem till henne.
Anledningen till att jag inte kunde åka hem på söndagen som det var tänkt, var att jag skulle på intervju på tisdagen. Kändes för övrigt som att den gick bra, men var fler sökande såklart så fick inget svar på direkten.







Jag kände mig inte så pepp på flytten till Stockholm nu när jag var där. Vet inte ifall det beror på att det alltid är lite läskigt att flytta och skaffa sig ett liv på ett nytt ställe. Eller ifall det helt enkelt är den här vintern som gör mig så opepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0