the day today

En massa fixande har det varit hela dagen. En lista på det!

> Har bytt piercing i tungan till en mindre, nu känns den ju knappt längre.
> Köpt små flaskor till schampoo och balsam
> Köpt nya tights (hålfria)
> Bokat hotell i LA
> Bokat tåg till Malmö och till Kastrup
> Gjort ESTA-ansökan och blivit godkänd (för inresa i usa)

Annat jag hunnit med är att hängt med Stinis och ätit Koh thai och tittat Wallander. Hämtat mamma från tåget.
Pratat i telefon med Bosse. Hyrt Mammut, en Keira Knightlyfilm och Kenny starfighterfilmen. Sett underbara Zlatan spela fantastiskt bra fotboll.

Nu ska jag nog ta och se en film faktiskt.

Kommentarer
Postat av: bodil

å, har du sett mammut än? om, var den bra?

2009-09-23 @ 00:27:59
URL: http://bossebodil.blogg.se/
Postat av: bodil

forever21! som jag hoppas att vi hittar när vi är i usa, så jag kan slösa lite pengar!

2009-09-23 @ 18:33:01
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0