rather do it

Är hemma från helgen i malmö. Sara var tyvärr sjuk så hon gick på ipren hela helgen. Blev en jättebra helg ändå, men utan någon utgång. Istället blev det promenader och lägenhetsmys. Alphapet och chaite. Sen så har vi såklart varit och fikat på älskade glassfabriken som påminner mig om hösten 06 då vi hängde mycket i malmö.

Imorgon måste jag ta tag i allt som jag skrivit på min "att-göra-lista", inga undanflykter.
På sista tiden har jag mer varit sugen på att deppa och lära mig grejer via youtube. Nu är jag t.ex mästare på att fläta fiskbensflätor. Inte dåligt det kanske, men viktiga saker som att boka biljetter och ringa samtal måste prioriteras nu, eller imorgon då.
Nu ska jag istället titta på Satc, snart klar med första säsongen. Är ju ett måste nu inför USA-trippen att titta igenom alla säsongerna igen.

godnatt

Kommentarer
Postat av: bodil

jag är redan inne på andra säsongen, men har tagit en paus och börjat maratonkolla på bones i stället.

2009-09-08 @ 20:33:07
URL: http://bossebodil.blogg.se/
Postat av: Anonym

förrresten, knosos!, jag är hemma :D

2009-09-08 @ 20:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0