jag ramla omkull och tog mig upp

Nu håller jag på att göra i ordning kvällsmat till mig själv. Det är något av det allra bästa och godaste jag ska äta, nämligen färska ekologiska majskolvar från birger ask och kantarellsmörgås med kantareller direkt härifrån skogen.
Sen chaite på det och min kväll är komplett.

Idag har varit en bra dag. Har fixat nästan allt från min lista, sista saken ska fixas senare ikväll när pappa är hemma, nämligen att boka hembiljetten från ny.
Dessutom har jag nu inbokat helgen efter denna också. Blir då Håkan i göteborg med Petter och hans vänner. Då kan jag äntligen träffa Linnéa igen också.

Kommentarer
Postat av: bodil

åh vad kul. i morgon ska jag vara ensam hemma för benny ska jobba. hälsa linnéa från mig!

2009-09-08 @ 20:35:25
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0