stress och tandläkare

Imorse skulle jag stiga upp vid åtta, det gjorde jag inte. Därför blev det en väldigt stressig morgon, och alltid när det blir det så försöker jag såklart skynda mig så mycket som möjligt. Det vill säga göra tre saker samtidigt och allt i überfart. Därför så skakade jag tex juicepaketet när det var öppet. BRA! Ännu mera stress för att hinna torka upp allt plus att det såklart kom på mina kläder.

Hos tandläkaren gick det bra. Hade inga hål! Wohoo!
Han frågade mig ifall jag verkligen hade så långt hår sist jag var där, jag bara skrattade för nu är det så mycket kortare än vad det brukar vara. Sen blev jag lite nostalgisk och ledsen när jag tänkte på mitt långa hår jag en gång hade. Klippte det två gånger i USA på en månad. Nödvändigt? Nej!


Roma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0