jag vill titta på wildkids

Det här var dagen då jag skulle ta tag i mitt cv och personliga brev.
Det gick inget bra!
Började med att jag sköt upp det hela dagen med att se en massa filmer och Gossip Girlavsnitt hela tiden. Vid åttatiden när jag väl började skriva på det så var det en massa som distraherade. Jag kom på att jag var tvungen att göra det och det, kolla upp ditt och datt, såklart. Nu är jag nästan klar iaf, tog ju bara sisådär en tre timmar. Det här är nog något av det jobbigaste jag vet att göra. Skriva ansökningar till jobb som ingen vill ha, men som alla kommer söka eftersom dom behöver jobb. Motivera varför jag skulle vara så mycket bättre än en massa andra personer, för ett jobb som vem som helst skulle kunna klara av.
När ska jag få skriva en ansökan till ett jobb jag verkligen vill ha, något som jag brinner för?
Har tittat lite på utbildningar nu faktikst, och hittat en i stockholmsområdet som jag vill söka till. Kanske en på gotland också. Så om inte allför länge kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0