# # #

Imorgon är det äntligen fredag. Den här jobbveckan har varit så himla jobbig, fast vi inte ens jobbade i måndags. Har ont under mina fötter eftersom jag inte är van vid att stå upp hela dagarna. Sen är jag så fruktansvärt trött när jag kommer hem också, var ett tag sen jag gick upp vid halv sju på morgonarna.
Jag märker verkligen att jag inte har jobbat något på två och en halv månader, det är så drygt nu i början. Fast man kommer nog snart in i det.
Imorgon ska vi till något "lekland" med en massa kompisar och okänningar. Ska fira Stinas födelsedag och Parrys med tror jag det var. Tycker allt vi kan fira min och Bodils lite med, jag fyller ju år om bara sex dagar faktiskt.
Egentligen kanske det inte är något att fira. Jag och Bodil funderade faktiskt på i USA ifall vi skulle kunna lura alla att vi fyller tjugoett i år (igen), men det verkar tyvärr inte fungera. Vilken koll alla har. Fast idag frågade Fredrik på jobbet ifall Bodil hade gått ut gymnasiet. Haha, det tyckte jag var kul!

xxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0