borrljud i hjärnan

Pappa har gjort så att jag måste gå till tandläkaren imorgon. Jag som trodde jag hade kommit undan från den skräckupplevelsen i år genom att åka iväg då jag egentligen skulle gå.
På grund av detta har jag därför fått enorma smärtor i min mun den här helgen och det känns som att jag har ungefär 30 hål i tänderna. I natt drömde jag till och med om att jag hade ett jättestort hål i en tand och det gjorde så himla ont.

Knapra knapra knapra flourtabletter
(som att det ens skulle hjälpa dagen innan)


Kommentarer
Postat av: bodil

haha, det är nog ingen risk. och då menar jag inte att du kommer få långt hår, utan att det kommer va så skabbigt. bara vi slutar klippa oss hos "professionals".

2009-11-08 @ 23:30:53
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0