vilken härlig dag, lalalala lalalalalala

Man blir så himla pigg och glad när det är soligt ute. Nu har jag och bodil precis kommit hem från vår lördagsshopping.
Köpte mig en supersnygg skjorta och bytte mina jeansshorts mot större storlek. Perfa!
Sen köpte vi fetaostsallad och nypressad apelsinjuice och satte oss på torget och åt.
Och klockan är bara 13.31, brukar inte ens va vaken vid den här tiden på lördagarna. Lisa och Ida sover än. Medan vi har hunnit med en massa.
Provade en jättehärlig indiantröja på bikbok med. En sån med fransar och pärlor. Hade en sån då jag va liten, på det härliga 90-talet.

Igår så tog jag och Bodíl bussen till Tomas, sen blev vi hämtade av nån snubbe som skjutsade oss till Tor-björn. Sen vidare ner mot stan och en pub där alla var 40. Drog därifrån ganska snabbt och gick till sportsman. Där va det trist så vi gick till play. Där träffade vi de flesta kollektivarna, de va ungefär de enda som var där. Gick till Cactus som ligger vägg i vägg och var där tills stängning. Mmm, många ställen på en kväll. Tur att det inte är inträde här i Norge.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0