Uäää

Tror jag håller på att bli sjuk. Har sovit mestadels av eftermiddagen, förutom då jag tittade på några avsnitt av gossip girl. Vaknade för en halvtimme sen och gick direkt ner till kiwi. Där köpte jag allt som fanns med c-vitamin i.
Vill abolut inte att den här halsonten ska slå ut ännu mer.

Innan idag så var jag och Bodil nere på stan och köpte påskkort på posten och njöt av solen. Nu har den mesta snön försvunnit här, iaf från gatorna, trodde jag. Men nej, nej! Nu har norrmännen samlat ihop all snö och lagt ut ett tjockt lager på gatorna igen. Blev helt paff först när jag kom ner till stan, men upptäckte att det var som en runda i stan. Ska nog bli skidåkning här i dagarna. KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0