Svaampi!






Igårkväll blev inte riktigt som planerat.
Jag och Bodil skulle ju lagat en massa mat och spelat mariokart. Men maten orkade vi inte laga och när vi skulle sätta oss framför tv'n och spela så var mariokartet borta. Eller hela tv-spelet faktiskt!
Tristigt värre, så vi blev fulla istället.
Blev dessutom förfest hos oss, vilket vi inte skulle ha. Alla pärlade en massa och snodde våra fina kreationer som vi gjort. Sen så hade alla varsitt halsband med en pärlplatta och vi gick ut till sportsman såklart.
Tomas fjäskade in oss för halva priset. Han fixar mycket han (tex pizza till mig och Bodil häromdan för Kompletts räkning).

Nu ska jag pärla om allt som försvunnit. Trodde min kära blå svamp var borta, men ikke. Den låg här på bordet och väntade på mig!
Ska nog pärla Pölsa också när jag tänker efter. JA!

Adiooos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0