Åh, vilken befrielse!

Vårt rum är städat och ommöblerat. Det var verkligen på tiden. Får se om det funkar att jag och Bodil sover med huvudena ihop. Men vilken stor golvyta vi fick, och mysigt blev det.

Imorse vaknade jag med ett märke på min hals, såg nästan ut som ett sugmärke. Bodil frågade vem som gjort det, och jag svarade att det va Edward från Twilight. Läser första boken i den serien nu. Tänk om man skulle ha en vampyr som Edward ändå, som vakade över en så det aldrig hände något hemskt. Mmm!

Det har varit jättesoligt och vårigt här hela dagen. Så när jag och Bodil masat oss upp vid 13-snåret så tog vi en promenad. Hälsade på hos Adecco, köpte nagellack, kollade lite i second hand och sen köpte vi glass och satte oss och solade lite.
Fast direkt när vi kom hem blev vi inringda för att jobba. Vi fick ta hand om pc-avdelningen själva. Kändes lite skumt, men ganska skönt ändå.

Imorgon kommer Daniel och Andree och bor här. Då ska vi bara göra en massa kul hela tiden. Heelg snart ju!

xxo

Kommentarer
Postat av: al

Huh? Jag har en fin, cerice pekare som glittrar!



al

2009-03-14 @ 12:19:34
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0