min säng är det bästa jag vet

Sitter här ute i Ellanda hos mina föräldrar och har haft tre mycket bra men helt fullspäckade dagar.
Det började med midsommarafton i fredags. Först grillat här hemma med lite kusinisar och flickvänner hit och dit. Bodil och jag stressade som tusan dessutom med att hinna göra midsommarkransar som visade sig bli för tjocka, dvs helt oanvändbara.
Kvällen spenderades först hos Stina, och sedan blev det vidare till Olof på campus. Och jag konstaterade åter igen hur mycket jag faktiskt gillar Sverige, och trevliga busschafförer.
Nattbussen blir det hem och sedan försöker jag och Bodil hitta Johan och Anna på en fest i Gemla, går till och med på toaletten i ett hus, det visar sig att Johan och Anna redan börjat cykla hemåt så vi gör detsamma.
På lördagen så åker vi till farmor och farfar där mina kusiner från Spanien är och hälsar på. Blir bjudna på spansk mat då den är som bäst av Elisabeth (min faster) och Terri. Så nu kommer jag alltid vilja äta spansk mat, och där med lukta vitlök för alltid. m-m-m
Efter att min släkting Dennis från USA har lovat mig att fixa boende åt mig och Bodil i höst då vi ska resa runt i USA så åker vi in till stan för att kolla in Petters fina lägenhet. Spelar Rappa-Kalja och TP, dricker vin och äter mat. Supermysigt!
Kom hem vid niotiden i morse och då var det bara att göra sig iordning direkt igen för att åka iväg på kombinerad student- och tjugoårsfest i Markaryd. 

Nu har jag och Bodil hunnit sätta upp tältet i trädgården och kollat så det var helt och så, jag har letat upp stövlar och mina öronproppar, precis sminkat av mig och nu ska vi sooova. 

Godnatt på er 

Kommentarer
Postat av: al

Jasså, NU passar det att åka till Markaryd, precis när jag lämnat stället? >.<



al

2009-06-22 @ 13:10:37
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0