He's just really fat!

Måste skriva ner en kul sak som hände på midsommarafton.
Vi var en hel del folk hemma hos mina föräldrar på dagen. Massa kusiner, flickvänner, morbröder och syskon och så vidare. Min kusin Klas flickvän Pardis är utbytesstudent här i Sverige, hon är från Iran har jag för mig.
Så när vi står i köket och ska ta mat så springer min ena katt in. Det är såhär att jag har två katter, Sixten och Disa.
Sixten är den biffiga (läs tjocka) killkatten som äter hela dagarna och den enda motionen han får är när han springer fram till matskålen. Gör han ens det förresten?
Min andra katt Disa är den lilla rädda slanka tjejkatten, hon är mest ute och jagar hela dagarna därav sin slanka figur.
Ja, det var då Sixten som kommer inlunkades till matskålen i köket och Pardis får syn på honom och sätter sig ner och börja klappa och gulla med honom. Sen tittar hon upp på mig och säger:
- Oooh, she's pregnant?
Jag börjar såklart skratta jättemycket och föklarar att det är en kille, men att min mamma ger honom en massa mjölk hela tiden.

Här kommer en bild som visar hur mycket större Sixten är än Disa:


Kommentarer
Postat av: linus

och sixten är väl dessutom yngre än disa :-P



2009-07-03 @ 00:11:40
URL: http://vadsomhelst.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0