ibland är en dröm det finaste man har

Det luktar rökelser här i lägenheten. En doft som alltid får mig att bli nostalgisk. Jag gillar såna dofter.
Annars sitter jag och tänker lite på hur mitt liv är. Vad som ska hända och så. Känns konstigt att jag inte vet över huvud taget vad som händer efter jag och Bodil har varit i USA.
Så i november har jag inget jobb och ingen lägenhet, förhoppningsvis så har jag väl iaf en del pengar kvar. Fast det kan man inte vara säker på efter att ha varit i NY.
Det jag vet att jag vill är att jag vill ha en egen lägenhet. Ett ställe med mina möbler, och där jag bestämmer hur det ser ut och vad som händer. Lägenheten ska dessutom ligga i Stockholm.
En annan sak jag vill ha är en bra kamera, en systemkamera. Så att jag kan fånga mitt liv på lite finare, färggladare kort.

Nu ska jag lägga mig och läsa i sista boken i Twilightserien, så länge vi båda andas. Läs den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0