uppe i ottan

nu har jag precis vaknat. hade tänkt ställa en klocka idag för att jag skulle behöva gå upp tidigare, men sen tänkte jag, jag vaknar säkert och då är det bara att gå upp. visst vaknade jag vid 10 när bodil ringde och sjukanmälde sig (en till), men sen somnade jag om igen. drömde att jag var i sverige och såg snook! underbar dröm helt enkelt! så det var värt att sova till mer än halv 2.

Har precis ställt in mina scones i ugnen. tror dom blev sjukt misslyckade, för jag tänkte att jag bara skulle göra halv sats. sen såg jag mig sj hälla i så mkt bakpulver som det skulle va i hel sats. försökte skopa bort en del, men dom lär svälla till max.

nu ska jag duscha och sen ska jag och sjuklingsbodil kolla på nån film.

Kommentarer
Postat av: johanna

snooksnooksnook!!! :*

2009-01-09 @ 18:00:36
URL: http://mosadpersika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0