kalla mig cp

éxperiment: kan bodil blir full på 3 öl?
svar: ja

så nu är bodil full och vi sitter i våra sängar med våra laptops och sjunger för full hals på en massa låtar. snart ska jag laga supergod klyftpotatis och tzatsiki till oss. slurp!

igår efter bowlingen så åkte vi hem hit. jag, lisa, ida och bodil spelade mitt julklappsspel catch och åt ben&jerrys. sen kom öysten och frode hit och jag följde med dom till sportsman och blev bjuden på en massa dricka. frode beställde in 10 jägershots. som dömt för att misslyckas. sen följde jag med andré hem på efterfest, jättelångt bort uppe på berget. min telefon dog såklart, så ingen visste var jag var. daniel fick följa mig hela vägen hem nästan. vad har hänt med mitt lokalsinne?
nu vill jag gå och handla, ska tvinga fyllobodil att följa med. kan kanske muta med en öl. hähä

ska lägga upp några bilder från bowlingen med snart.


Kommentarer
Postat av: badil

länge satt jag å vänta, men hur går det med potatisen? jag börjar bli deppig nu du.. GE MIG EN ÖL!

2009-01-11 @ 18:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0