hitta nemo

igår hade jag en så himla härlig kväll. jag, erik, jocke, claes, sissi, emma, frida, niclas och jannick tog en maxitaxi till en arbetspolare till erik. när vi kom in så upptäckte vi ganska snabbt att alla tjejer var 16 (nästan alla killar med för den delen) och superblonderade. dessutom kom alla fram och pussade och kramade en som att man hade setts innan.
men det var bara att göra det bästa av situationen.
jag lurade några norrmän att man alltid får välkomstdrinkar i sverige när man kommer på en fest, sen började min och emmas expedition "sno nemo". han hängde där i fönstret nämligen. mohahah
han följde iaf med oss hem, och vi gick och gick för att hitta därifrån. sprang över åkrar och allt möjligt, bara för att upptäcka efter en halvtimma att vi var tillbaka där vi började. gå i cirklar är alltid kul!
sen träffade jag en tjej på vägen som ville låna min mobil, och som tack för att hon fick det så skjutsade hon hem alla oss. supersnällt!! efterfest hemma i andra kollektivet och jag och nemo dansade som galna!

har inte skrattat så mycket på länge faktiskt, verkligen helt toppen!

nu ska jag, lisa, ida och micki gå och se Twilight äntligen. inviga bion här i snadefjord!

puss och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0