Gå och lägg dig!

Så, nu är biljetterna till gbg bokade. Får inte glömma att boka färjan också.

Är så himla förbannad! Mitt schampo och balsam från body shop är försvunnet sen festen i lördags. Stulet? Gaaah, kostar ju ca 400 spänn att köpa nya.
Måste sluta tro på karma, för det känns som det har börjat hända så himla mkt dåligt och jag undrar vad jag gjort. Okej, vet en del. Men i lördags på festen var jag t.ex väldigt snäll mot en som jag inte känner. Tycker jag förtjänar att nåt bra ska hända iaf.

Kan dessutom inte bestämma mig ifall jag ska klippa lugg igen. Är så otroligt trött på mitt hår, har kommit in i en period med enbart bad hairdays. Hmm, ska leta upp en bild när jag har lugg och lägga upp. Yey!

Sen ska jag verkligen gå och lägga mig. Jobbade som en zombie idag på jobbet de första timmarna, och Björn sa att han aldrig sett mig så lugn. Godnatt på er!

Nää, hittar verkligen ingen bild på mig när jag har lugg. Har jag drömt att jag haft det eller?? Kommer en bild imån istället när jag orkar leta bland alla filer.

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hejsan!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa vår blogg och vårat liv , jag kan garantera ett litet leende innan du lämnar sidan :)

2009-01-28 @ 20:09:39
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0