aaaaj

imån är det back to work och min nacke gör ondare än någonsin. vet inte vad det är som jag har gjort idag, men något är det som har förrvärrat det iaf. så jag förstår inte rikigt hur jag ska kunna göra nåt på jobbet övh, med tanke på att det gjorde ont bara när jag lagade mat innan.

såg idag på facebook att en som gick i min paralellklass på högstadiet är gift och har ett barn som är över ett år. helt sjukt!! konstigt att det var helt normalt "förr i tiden", nu tycker jag bara det känns helt freaky!!

Kommentarer
Postat av: al

Jag ska också ha en gammal klasskompis som gift sej. Med en mormon dessutom... =/



al

2009-01-04 @ 22:15:48
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: al

Jupp, Framnesvejen 2c var det bestämt =)

Hehe, när jag skulle kolla in eran bostad på gulesider och zoomade in på Sandefjord, så var det det första huset jag såg.

Jag bara -whaa? Vad är det för rikemansstad de flyttat till? X))



al

2009-01-04 @ 23:58:38
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0