Se upp i backen, 4 hål i nacken!

Jag har gjort en så irriterande sak. Fick frågan på blogg.se ifall jag ville att mitt lösenord skulle sparas på den här datorn då jag skriver min mail. Sånt är ju alltid skönt, så ja tog jag. Men såklart hade jag skrivit min mailadress fel, så istället för en punkt innan com så har jag gjort ett komma. Så nu måste jag ändra det lilla kommat varje g jag loggar in. Gaaah!
Nån som vet hur man ändrar så den kommer ihåg en annan mail istället??

Snart ska jag, Bodil, Andree, Andreas och Daniel åka pulka. Eller blir stjärtlappar och skateboards utan hjul, men låter härligare att säga åka pulka. Om närmare bestämt en timma så blir det nog, när dom har slutat jobbet. Vi har ju inte samma tider som dom, fast vi jobbar kväll alla. Här räknas 12-20 som kväll iaf.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0