Minnen

Var inne på min gamla Helgon precis, och läste lite dagboksinlägg. Hittade detta:


Den 6/4-06 var inte min lyckodag!

Det börjar med att mobilen inte ringer och jag missar min träning, sen när jag vaknar så går det inte skicka sms från den heller. Baaah!
På väg till min andra träning får jag punka (lagade för övrigt cyklen senast i helgen).
Cyklar på cyklen ändå (den jäveln kan gott ha).
Efter träningen lånar jag Marits cykel och beger mig till skolan för betygsamtal. På väg dit så hoppar cyklen till å jag av. Nästan rakt ut i gatan å aj mina ben blir skrapade.
Cyklar som en dåre tillbaka efter samtalet å fortsätter träningen.
Väl klar där så ska jag å Marit ända ut till univeritetet i regn med bara en cykel för att ha yoga. Efter yogan släpper Marit av mig vid simhallen å jag går hem.
Klockan är 8 när jag är hemma och jag åt frukost vid 12, är mkt hungrig.
När jag står som bäst å lagar mat börjar det göra ont i min fot, å efter ca en timma kan jag inte längre stå upp. Jag ligger i sängen å kallsvettas å tårarna rinnner ner för kinderna.
Mats hämtar mig å vi åker till sjukhuset (prisa sjukvården).
Får tabletter å kryckor (där rök modevisningen som jag skulle gått dan efter i skolan).

Men jag överlevde i alla fall dagen. det kunde man inte tro.


Hahahaa!! Visar ju på att jag iaf har haft det värre med mitt karma. Så nåt gör jag bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0