kan du klockan?

Igår så frågade Bodil ifall jag ville följa med ner till posten idag på morgonen och hämta vårt h&mpaket. Jag svarade, ifall jag orkar. Ställde klockan på halv 10 då det var tänkt att vi skulle gå. Men sen imorse så ringde bodils klocka 2 ggr, och min ringde inte alls. Bodil gick iaf upp och frågade, ska du med eller. Jag mummlar halvt sovande, neeeee. Sover vidare och min klocka ringer aldrig. Bodil kommer tillbaka hem och tar sin handduk för att gå coh duscha. Tänker att, shit nu måste jag ställt klockan fel, bäst jag kollar vad den är. Men då visar det sig att den bara är 10 över 9.
När jag sen masar mig upp vid 10-tiden så sitter Bodil ute i soffan helt fixad och klar med sin laptop. Hon skrattar och säger att hon råkat gå upp en timma tidigare. Såå jaa, det va visst hon som inte kunde ställa klockan rätt.

Nu ska jag gå och borsta mina tänder. Har ätit en så himla god svensk frukost med yoggi vanilj och egenkomponerad müsli, som man kan köpa på hemköp. Sen lingongrova (världens godaste bröd) med tartex och keso. Mmm, skulle kunna äta frukost för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0