gasa!

Det finns en sak som stör mig mer än något annat just nu. Det är att fast att jag och Bodil slutar kvart i 8, och resten av människorna på Kompletts kvällsskift slutar 9, så är vi hemma nästan samtidigt.
Jag och Bodil klev innanför dörren för max tio minuter sen. Nu är Ida hemma, som slutade vid 9.
Detta beror på att vi måste ta en buss som går 5 över halv 9, men alltid är försenad. Medan Ida och dom andra samåker med bil. Uäääää! Orättvist!!

Idag har annars vart en jättebra dag. Bodil fick va på pc igen, och jag, Emma och Bodil får ledigt nästa fredag så vi kan åka till Varberg. Wohoo!
Nu ska vi gå ner till Sportsman och kolla på fotboll och dricka öl.  

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0