FF

Det är helt perfekt! I helgen så har jag och bodil ff, eller våra kära kollektivare är ute och reser så vi har lägenheten för oss själva. Så jag och Bodil ska göra en massa kul och va uppe hela nätterna, ha på vår favvomusik på högsta volym, laga en massa mat och skita i att diska efteråt och ja, nu lät allt helt plötsligt som vilken helg som helst.
Men iaf så har Bodil fått sin filmkamera idag, så vi ska starta vårt lilla projekt i helgen. Filma en maaassa, + att vi ska pärla, se på en massa filmer och dricka drinkar. Känner att det här kommer bli en superhärlig helg. 

Dessutom så har ett h&mpaket till ankommit hit till posten, så det ska hämtas på lördag! wiii!

Igår var vi ju på Sportsman och tittade på fotboll, jag, Bodil och Emma. Efter att Liverpool vunnit och nästan alla gått hem, så började vi spela biljard. Till en början gick det väldigt dåligt för mig och Bodil som var i lag mot Emma. Fast efter ett tag så gick det okej. Blev utmanade av 3 killar som ville spela mot oss och vi FÖRLORADE. Gaaah!
Men jag och Emma krävde revansh, och den tog vi hem! Yäää!

Idag när jag och Bodil gick hem från bussen så mötte vi ett par som va ute och gick med sina hundar. 2 supersmå hundar. Killen tog upp den ena hunden och gick förbi oss medan tjejen satt kvar på marken vid den andra vovven.
Så precis när vi gick förbi så ljöd det ett högt och tydligt ljud. Jag kvävde en fnissning! När vi var utom hörhåll för tjejen så sa jag till Bodil, lite halvt skrattande, "gud vad den lilla hunden fes högt!".
Bodil började skratta som in i tusan, och jag trodde det va åt samma sak som jag, så jag bara fortsatte skratta. När Bodil lyckades kippa efter luft i sin skrattattack så får hon fram, "Maja, den morrade!".
Hahhaah!

pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0