trodde det skulle bli lussekatter idag

Jag har varit sådär duktig idag. Det handlar inte om att ha jobbat övertid den här gången, utan jag har gjort en massa andra bra saker.
Till exempel har jag ringt min norska bank och beställt en ny internetdosa eftersom min tydligen är sönder. Hoppas den kommer snabbt snabbt. Sen har jag fixat en tjugotre låtar lång spellista med en massa ny bra musik, den kommer jag vilja gå runt och lyssna på hela dagen imorgon. Helst utan att jobba!

Funderar just nu på ifall det verkligen är värt att skänka pengar till en massa föreningar, när man själv inte har några stålar kvar sen. Pasta forever, verkar mitt liv ha döpts om till. Fast faktiskt så är det så himla värt att skänka ändå, vad gör det att jag äter pasta en vecka till. Jag kommer ju i alla fall inte köpa något dumt nu när jag endast har sexton kronor kvar på mitt kort. Det är ju faktiskt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0