###



När man inte har skrivit på länge vet man inte riktigt var man ska börja. Har firat jul med massa släkt dom senaste dagarna och varit ganska upptagen.
Idag hade jag tänkt göra både det ena och det andra, men orkade inte med något. Har legat utslagen i min säng och kollat på film, gosat med Disa och ätit julgodis.

Hände en kul sak hos farmor och farfar på juldagen. 
Vi satt och åt lite fika och jag tog en hembakad polkagris. Den var väldigt seg sådär som de är ibland, och vips så hade den fastnat på min tungpiercing. Så den satt där på tungan och jag försökte bita loss den men det resulterade bara i att den fastnade i tänderna också. Så där satt jag med släkten runt bordet och försökte svara på frågor samtidigt som jag försökte får loss tungan från tänderna och polkagrisen.
Det gick inte! Fick springa till toan och dra loss allt med händerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0