kanske gråter jag sen

Åh, det känns som jag lever igen. Vårt internet är tillbaka.
Känner mig ungefär som världens största tönt som inte klarar mig utan internet mer än några dagar, fast det finns inte så himla mycket att göra här på vardagskvällarna faktiskt.
Igår hade jag en helvetesdag, idag har jag haft en mycket bra dag.
Igår så hade vi inget internet, ingen el på toan, inget varmvatten. Min kamera hann komma, och den hann gå sönder. Vår skjuts till jobbet gick upp i rök nån vecka.
Idag skickades en ny kamera till mig, varmvatten och elen är fixad. Internet är tillbaka. Bara skjutsen saknas, men jag har ju åkt buss förut.
Trodde först att jag hade tappat en spegel, eller mixtrat med min karma igen. Men nu kanske det bara råkade vara lite oskyldig dagsotur.

Utan internet har jag och Bodil däremot hunnit se en massa pippiavsnitt. Vi har varit och ätit kinamat med emma. Letat efter 80-talskläder till vår hejdåfest med det temat. Jag har varit uppe på präståsen och kollat utsikten och hunnit läsa ut min bok och börja på en ny.
Var nog bra det här ändå.

Imorgon är det fredag och efter det har jag och Bee bara tre arbetsveckor kvar.
Det är soligt och varmt här och förhoppningsvis hinner min kamera komma imorgon så jag har den innan helgen.
 
ja gillare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0