jag skrattar idag

Tog en paus från min bok och sitter nu här med toning i håret. Ingen mera färg nu, tänkte jag skulle sluta slita sönder mitt hår nämligen.
Det var annars svårt att slita sig från boken. Är ju på sista twilightbboken med bara 30 sidor kvar, och det är spännande vill jag lova.

Efter att ha lyssnat på Christer i P3 idag där det var talangtävling så måste jag bara säga, att ska inte folk förstå snart att det varken är imonerande eller speciellt kul med att kunna sjunga lilla snigel med stängd mun, eller att kunna låta som en gråtande bebis. Vem kan inte det liksom?
Däremot att låta som Karlsson på takets propeller, det kallar jag talang.


Kommentarer
Postat av: al

Jag kan sjunga Lilla Snigel med stängd mun! Fatta vilken talang det är =)) !



al

2009-08-03 @ 21:09:15
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: al

Oh, jag hade visst ett inlägg från dej att besvara med X)) Då får det bli ett till.



Ja, det var Caroline! =)



Jag ska ju då flytta upp denna helgen, den 8e. Sen börjar inte skolan förrän den 17e, så jag har ju troligtvis en veckas ledigt där.

Men ni kanske jobbar om jag kommer upp mitt i veckan, kanske om jag tar helgen efter?



al

2009-08-03 @ 21:22:03
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0