Ställ aldrig enbart en klocka

Försov mig imorse, men en och en halv timma dessutom. Kan inte minnas att min klocka ringde, men den måste ha gjort det för alarmet var inställt.
Vaknade med ett ryck och undrade vad Bodil gjorde uppe så tidigt, kollade klockan och märkte att det visst inte var tidigt.
På jobbet mest bara skrattade dom åt mig, sj tyckte jag det var himla jobbigt. Måste jobba in mer än en timma. Så imån kommer jag antligen få jobba 7-18. Kul!

Iaf så skrev jag till Bodil att alla skrattade åt mig. Detta var hennes svar:
"Hähä! Fast det va ganska kul. Jag gick in på toan och så hör jag ´FUCK´, ja bara Maja??"

Så nu blir det till att börja ställa 2 klockor igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0