++++++

Igår ringde jag till en hyresvärd i Norge, och efter mkt om och men så fick vi iaf ett rum i ett kollektiv i Sandefjord. Kommer bo på samma ställe som 2 andra som jag känner. :)
Var lite orolig före jag ringde att jag inte skulle förstå vad norrmannen sa, men det var inga problem faktiskt. Imponerande!
Igår fyllde Simon på mitt jobb 23, så efter jobbet så köpte jag en flaska rödvin och åkte hem till Carro (simons tjej och sambo) och där var den en massa folk. Det skulle bli överaskningsparty! Så lite efter 6 så stängde alla vi gäster in oss i deras sovrum och sopade undan alla spår efter oss som skor och väskor. Simon kom hem och misstänkte ingenting såklart! Carro bad honom att hämta hennes mobil i sovrummet och när han öppnade dörren så skrek vi SURPRISE! Hihi! Ni skulle sett hans min! :D
Sen blev det pizza och tårta och vin! Härlig kväll!

Nu så har jag redan slutat jobbet, gör dock bara trista saker som tvättar och städar och diskar! Var nyss nere i tvättstugan och när jag skulle hänga upp min tvätt så var det ett par kalsonger med...UÄÄÄÄ!! Måste ha legat i tvättmaskinen sen innan. Dessutom så låg Bodils tröja där nere så jag tog upp den. Måste hon ha glömt sen igår!

Om 3 timmar så kommer Sigge hit och stannar hela helgen. Ikväll ska vi bara ha det mys och fhv gå ner på videomix och andra gymnasie-nostalgiställen. Sen på lördag så blir det fest!!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: killbesök?

så du har killar på besök i din tvättstuga... hum?

;-)

2008-09-13 @ 13:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0