Sömnlös natt!

Kunde verkligen inte somna inatt.
Gick ändå och la mig efter klockan 1 och ändå så låg jag vaken,
Tittade på klockan första gången vid 4 och blev stressad.
När jag inte hade somnat vid klockan 6 så gick jag upp och satte mig i köket och läste.
Sen somnande jag faktiskt.
Klockan ringde vid 10 och då hade jag sovit 4 timmar och Bodil säger " ska vi inte titta på "the holiday" nu?
No way!
Snoozade till tolv istället!
Sen blev det mat och jobb!

Imorgon är det fredag och sen helg! Chihooo!
Vill verkligen göra något kul den här helgen, har faktiskt lite pengar kvar så har råd att gå ut.
Lönen kommer dessutom på måndag! :D

Nä, nu ska jag göra nåt tröttsamt så jag kan SOVA!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0