Koh Thai in my heart!

Nu har jag och Bodil varit i Växjö i några dagar. Vi kom iväg i tisdags då det var lugnt på havet, men tågen strulade mellan strömstad och göteborg och vi fick åka buss, så det var precis vi hann med tåget till växjö.
I onsdags gick vi på stan och shoppade, har inte gjort det sen jag flyttade till norge så det va härligt, åt självklart på Koh thai också. På kvällen åkte vi till Stina, skvallrade och gick sen ut på deluxe.
Igår så var jag hos doktorn och kollade upp lite saker, var tvungen att gå först till en sköterska som skickade vidare mig till en doktor som skickade vidare mig igen, till en doktor. Så hela förmiddagen gick åt till det.
Sen hämtade vi mamma efter hennes jobb och åkte till citygross och mediamarkt och köpte lite saker. På kvällen gick jag och mamma på huseby julmarknad och köpte likadana mössor. :D

Nu idag så ska vi snart in till stan igen och byta lite saker och kanske köpa något mer. Sen ska vi äta med A-L på Koh thai såklart, och sen blir det utgång med Stina på deluxe. Petter ska vi träffa med!
Imån blir det Madagaskar 2 som har smygpremiär i helgen (så himla tur!), sen ska jag bli firad eftersom jag snart fyller år, och Bodil fyller faktiskt år! Jag vet redan 2 saker jag ska få av mamma. En jättefin vit långkofta och ett par jeanstights! Yes!!

Förresten så ringde Sindre från adecco till mig idag och erbjöd mig och Bodil jobb in i januari, from måndag. Så nu blir det Komplett ett tag till. Så himla skönt att veta! Måste boka tåg hem över Oslo, vågar inte chansa på att färjan går igen. Ska ju blåsa på söndag!

Växjöpussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0