Äntlich!

Ja, äntligen är det helg...har iofs bara jobbat 4 dar den här veckan men lika jobbigt ändå, dessutom kändes det som om alla var lediga idag utom dom som jobbar på dosen i växjö, dvs jag. Trodde nästan jag hade gått upp en timma för tidigt igen (var på jobbet 6 på morgen en g för nån månad sen) för det var verkligen ingen trafik på morgonen och mötte knappt en enda cyklist. Idag var det tom värre att gå till jobbet än det brukar pga två saker:
1. Det regnade! Vilket det faktiskt inte har gjort i växjö på typ 2 veckor (som för övrigt måste vara rekord) och jag hatar regn och än värre att cykla i det.
2. Jag vaknade som Quasimodo, jag hade alltså typ ett mkt svullet vänster öga, fint...not!
Genomled iaf dagen och nu har jag precis varit med mamma på Kamuyots dansföreställning på teleborgshallen. Så himla bra! Känner mig sjukt kulturell nu för tiden!
Valborg känns knappt värt att nämna ens...var hos Stina innan iaf i hennes nya lägenhet över tegnergallerian och från hennes fönster såg man faktiskt fyrverkerierna från Växjösjön. Tristare utekväll har jag knappt haft, men men...
Imån ska jag handla tyg och målardukar, sen blir det till att förhöra Simon och Julia på körteorin och om det mot förmodan skulle bli fint väder så blir det grillning hos Fredrik och Isabel på kvällen!

Btw så fick jag resultatet på högskoleprovet och det gick verkligen inte så dåligt som jag trott, läsdelen som jag fruktade mest hade jag tom det bästa resultatet på av alla delarna. oh yeah!

image14

XXO 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! I min blogg coachar jag både mig själv och andra inom självkänsla och skriver även om min vardag och mitt arbete i Rädda Barnens Ungdomsförbund. Välkommen in!

2008-05-02 @ 20:47:28
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com
Postat av: al

Haha, Quasimodo! X))

Vad bra att det gick bra på provet! =)

al

2008-05-04 @ 00:11:28
URL: http://aljohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0