SRF imorgon

Japp, imån åker jag och Dolme till sweden rock! Nu såhär vid 10-snåret så är äntligen allting fixat. Förhoppningsvis iaf! Har pratat med campfolket så vi vet var vi ska bo och fixat skjuts dit iaf.
Eftersom både jag och Julia var lediga (tänke åkt idag egentligen) så hängde vi hela dan. Vi tog deras bil ut till evedal och solade ett tag och åt glass. Träffade Petter där och bestämde att vi ska följa med ut och åka wakeboard nån dag. Lovely! Sen såg jag ett gammalt ragg med, pinsamt värre!
När vi tröttnade på evedal åkte vi hem till dolme och tog våra kick-bikar och kickade ner till sjön. Träffade Calle & hans tjej så hängde där ett tag...sen kickade vi hem igen.

Pappa ringde precis och sa att han kunde hämta oss på sön + att dom sålt min gamla cykel för 700. Så dom cashen ska jag få och det kan ju verkligen behövas eftersom jag saknar cykel för tillfället, för nej den har inte kommit tillbaka.
Så nu måste jag skriva mer på min pack- och glöm ej-lista och verkligen börja packa ner saker.
Adios!

En bild från i lördags på mig och min roomie!



 och här en bild på vilka tricks som kommer utlovas av mig och Juliet på wakeboarden. Hähä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0