Oplanerat

som vanligt ja! Har inget planerat för midsommar som är om 3 dar, ingen verkar ju veta vad dom ska göra i år. Dessutom verkar ju vädret inte bli nån hit heller. Minns när man var liten och det alltid var fint väder på midsommar, och ifall det mot förmodan var regn nåt år så var det iaf varmt. Det är ju annat än vad det har blivit nu!
På Söndag blir det iaf Sex and the city med hela gamla härliga gänget. Back in Växjö! Lovely! Ska bli så kul att träffa Linnéa och Stina igen, var typ hundra år sen. Iaf med Linnéa!

Idag på jobbet hände iaf en kul sak. Jobbar ju på apotek och där tjatar dom hela tiden om vad som slösar vår tid så kallade tidstjuvar. Vi har då "Rena rum" på vårt jobb där vi sysslar med medicinen och där måste man ha speciella kläder och skor på sig. Nu ahar dom då kommit på att vi måste hänga rena rum-rockarna på ett speciellt ställe och det finns inga namnskyltar över platserna så alla hänger huller om buller. Istället ska vi ha en namnskylt på rocken så vi ska kunna hitta den. Så idag kom jag in samtidigt som vår chef skulle gå in, och varken han eller jag kunde hitta våra rockar. Han för att han glömt vart han hängt sin och jag för att den helt enkelt var borta. Så jag sa till honom om tidstjuvar och han erkände att det var en dum idé att alla rockar bara hängde i en hög!
Men iaf, jag hittade verkligen inte min. Tittade igenom alla och ingen trodde på mig, alla bara men den måste ju hänga där, men icke. Så jag fick ta på mig Julias rock istället och hela eftermiddagen gick folk och påpekade att jag hade fel rock på mig. Tack jag vet!
Sen nu ikväll ringde Isabel mig och pratade lite, och jag berättade att min rock försvann. Hon bara: " den vet jag var den var". Då var det tydligen så att den nya på jobbet som typ heter Urshult hade haft på sig min rock för att den tydligen höngde där hon hängt sin. Haha! Kul att hon gick runt med den hela eftermiddagen! jaja, får nog ha Julias mina 2 sista dagar innan semstern. Så himla snart! Wohooo!

Nu ska jag se lite avsnitt av sex and the city. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0