4 veckor har gått...

...alldeles för fort! Imorgon börjar jobbet igen och det känns hemskt! Har inte den minsta lust att komma tillbaka dit, särskilt inte när man har hört lite skvaller från Isabel. Men men, får stå ut dom sista månaderna nu. Sen blir det Norge och rikedom! Hähä^^

Helgen flöt på med en väldans fart. I fredags var det utgång med Stina, Julia och Bodil på deluxe. Superrolig kväll och efterfesten höll på till 7 på morgonen. Det är så det ska va!
Lördagen började med att jag lunchade med Bodil, Anna-lena och Emma (som jag inte träffat på jättelänge). Det var jättekul och gott. Åt Koh thai!
Jag och Bodil var mkt partysugna enda tills vi kom hem och slumrade till en stund. Efter det så var vi inte så sugna längre. Fast som dom sex and the city-brudar vi är så bestämde vi oss ändå för att gå ut. Så vi hade en lugn förfest, drinkar i Bodils säng och sen blev det deluxe igen. Kom dock inte ut fören vid 1-tiden, och då var det ändå knappt nåt folk ute så dom 100 kronorna hade man ju kunnat göra nåt bättre för.
På söndagen gjorde vi det vi är bäst på, sova superlänge (var mest jag som gjorde det) och sen äta hela dan. Tog en promenix ner till stan och hälsade på Stina på Royal corner, sen hyrde vi film och Stina kom och tittade efter jobbet.

Btw så var jag och Bodil på Kosta outlet i fredags och jag köpte en fin tröja. Här ser man lite av den:

 
Det här är dessutom från vår lilla sängförfest då jag såg ut som en 12-åring. Händer iofs allt som oftast! ^^
 
Här kommer dessutom en bild på min nya Håkan-tröja:


Usch, nu måste man ju snart gå och lägga sig eftersom man för första gången på just 4 veckor ska gå upp vid 6. Huah! Undra just hur många klockor jag behöver ställa?!

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: al

Hey flickor! Vad gör ni den 8e? förutom Karl-Oskar? kan vi inte slå flugorna ihop och ha en avskedsförfest på fredagen?

Spela kubb eller nåt om det är vettigt väder...



al

2008-07-22 @ 23:35:00
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0