ledig

Helt plötsligt fick jag en ledig helg. Känns helt konstigt att inte jobba nu, var faktiskt sugen på att jobba imån, men finns tydligen väldigt lite att göra så det blir inget övertidsjobb.
Därför har jag och Bodil gått på stan idag, jag hittade absolut ingenting. Tråkigt! Sen gick vi och åt på en kinaresturang här. Mmm, så himla god mat! Älskar mat som man inte har lagat själv. Dessutom var det länge sen jag och Bodil hittade på nåt kul ihop och bara va själva så det var skönt.

Igår hängde jag med Szymon, jag behöver verkligen ett lexikon för att förstå all sthlmslang som han använder. Det är helt sjukt att man kan slanga nästan alla ord. Hmmm...
Ikväll blir det julfest i andra kollektivet, så nu är granen införskaffad och håller på att pyntas. Jag känner mig jättetrött fast jag har sovit en massa. Skumt!

Nu ska jag kolla på att avsnitt av OC och sen ska jag göra mig iordning.

Hoppas ni får en fin kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: al

Aha, vad vill du göra med den?



al

2008-12-20 @ 18:00:32
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0