fyyyy

Nu har jag gjort nåt som det inte var tänkt från början. Skulle gå in och kolla lite på hms vårkollektion, och vips så hade jag beställt hem kläder. Men mmm, vad fina dom va. Vill att det ska va sommar nu och så ska jag va på Kreta eller någon annan härlig grekisk ö. Nu när jag var hemma så tog jag faktiskt med mig lite sommarkläder hit. Tänkte, det är ju ändå snart vår och allt. Så förstörde mamma allt genom att säga, det är nu den riktiga vintern börjar. Oh gud vad det stämmer, minus 10 grader...huaaah!

Här kommer iaf det som jag beställde:

  

 



Vill att allt ska komma nu, men en del av det kommer iaf redan vecka 2, sen får jag vänta tills februari på 2 saker. 

Nu ska jag gå och lägga mig! Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0