djmaja

precis kommit hem från efterfesten.
jag och shaker gick ut igår, först till puma och sen till caktus. där träffade vi DJKim som jag följde med på efterfest till. men först skulle vi köpa pizza. men då fanns det ingen vegetarisk. och jag tjatade så himla mkt på dom men tjejen var så sur så hon ville inte göra ngn. Pucko!!
sen iaf hos kim och flemming så packade jag och kim upp hans djgrejer och så fick jag lära mig dja. skitsvårt var det! att få allt i takt och veta vilken övergång man skulle göra mellan låtarna. men himla vad kul det var!!

1 dag kvar och sen heeeeeem!!!

Kommentarer
Postat av: Linus

Knäcken väntar!!!

2008-12-21 @ 13:30:30
URL: http://www.enbildomdagen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0