Oh lala!

Har varit den bästa dan på länge idag! Det beror på lite olika saker men framför allt detta:

>Jag har fått ledigt nästa fredag så jag kan åka till sthlm redan på torsdagen! Wööö!
> Jag har kommit med på sverige-norgesidan så dom kan hjälpa mig med flytten till norge!
> Vi ska ha jobbfest den 29 för att alla slutar. (Det var då jag egentligen skulle åkt till sthlm) :D

Ja, allt känns allmänt toppen! Så nu ska jag sätta mig vid tv:n ett tag och äta cornflakeskakor som mamma  och jag bakade igår tills jag orkar laga mat. Kommer kanske ngn bild från ellanda igår om jag orkar lägga in dom.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska du flytta till Norge? När, och vad ska du göra? :)

2008-08-14 @ 19:40:00
URL: http://mosadpersika.blogg.se/
Postat av: al

Då är det klappat och klart nu då. Bara packat och klart kvar =)



al

2008-08-14 @ 21:04:22
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0