Imorgon är det fredag!

Den här veckan har verkligen sniglat sig fram, men ännu en gång så är det fredag imorgon. Då slutar jag redan vid 12 och sen på kvällen blir det jobbfest ute på teleborg. Det är inte mindre än 6 st som slutar på mitt jobb denna veckan, och sånt vill man ju alltid fira. ^^ Dom som slutar vill väl fira iaf.
Nu är det mindre än en månad tills jag slutar och jag har smått ångest över att ingenting med norge är fixat ännu. Känns som om alla ska flytta dit nu, kan inte alla bara ta och stanna hemma i Sverige och inte ta alla jobb och bostäder. Gaaah!

Äntligen så har jag städat lägenheten, skämdes nästan igår när Anno kom och sov här då hon missat bussen hem till Ryd. Men nu är det fint här!

Nä, nu ska jag ta och fixa nåt att äta, mamma kommer ikväll också med majskolvar till mig. Mmm, nåt av det godaste jag vet.



Mat på cypern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0