the people all call her alaska

Är proppmätt efter att ha ätit massor av våfflor hemma hos Johan. Såg i metro (tror jag) på morgonen att det var våffeldagen och skickade iväg ett mess till Johan och frågade ifall han hade ett våffeljärn. Det trodde jag knappt om honom, men det hade han. Så det blev kvällsfika (som hos farmor) med Johan och två vänner.
Annars har det varit en bra dag, har skrivit på ett vikariat nu, heltid fram till sista augusti. Så trots att jag antagligen inte får semester så känns det riktigt bra. Ännu bättre känns det att jag kommer få supermegalön den 25 nästa månad. Funderar på om jag ska lyxa till det med inte bara en iphone, utan en mac också.

Nu ska jag sova, imorgon är jag ledig så då ska jag ta tag i en massa syprojekt och andra grejer som jag måste fixa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0