lördag

Hade en sån bra helg. Först jobbade jag faktiskt extra i lördags, fast bara till tolv. När jag slutat så ringde Johan och frågade om jag ville med honom och Anna och åka ut till begianska trädgården.
Var hur härligt som helst att sitta inne och fika i det stora växthuset. Kändes som att det var sommar, för solen sken in på oss där vi satt och drack kaffe och lemonade, var tvungna att ta av oss till t-shirts. Sen blomdoften på det. Underbart!
På kvällen så var jag och bowlade med Anna och Johan igen, och lite kompisar till dom. Hur kul som helst, bowlar så sällan. Fast min träningsverk nu efteråt är inte att leka med. Känns som att jag har världens största blåmärke på halva min rygg. Måste börja träna!
Efter två timmar av bowlande och öldrickande åkte vi till söder, till en bar där vi fortsatte pimpla öl. Himla kul kväll!


Det är så kul när man för en gång skull lyckas fånga såna här saker på bild. Det är för övrigt Kalle som gör bowlingsmagplask.


Bowlingoutfit

Anna

Bror Johan


Anna, Kalle och Johan



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0