points

Jag har fått ett superäckligt skridskoskavsår. Gjorde ganska ont när jag åkte i måndags så jag kollade efteråt och då var huden helt bortskavd på en fläck, så jag satte ett plåster på. Sen dess har det bara gjort mer ont så idag drog jag av plåstret och det var asäckligt. Svimmäckligt ungefär!

Det har kommit så himla mycket snö här hemma. Snöade hela dagen igår och en hel del idag också. Lovely! Min kisse kan knappt gå ut för att det är så högt med snö, så hon drunknar nästan i den. Fast kul ser det ut.
Jag var bara ute en kort stund eftersom det gör så ont när jag går, synd om mig. Istället har jag varit inne och varit ambitiös. Sytt en mörkblå veckad kjol av second handtyg, och stickat en armvärmare till mamis födelsedag.

Kommentarer
Postat av: bee

kan du inte lägga upp en bild på foten till oss läsare? :D

2010-01-06 @ 23:01:03
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0