yey

Var är pappa?
Skulle behöva en bil nu så jag kan köra in till stan till Isabel och hennes lilla Nomi. Stackars Isabel verkar ha haft en tuff dag med en bebis som bara skriker, så jag ska köpa lite mat på vägen också.

Annars idag har jag gjort det vanliga här på landet. Ätit några björnbär, kollat tomaterna i växthuset och sett en massa SATC. Gick och la mig vid tolvtiden idag för jag var så himla trött, men så fick jag ett sms från posten. Mina nya skor hade kommit! Blev pigg på stört så när mamma kom hem så åkte vi och hämtade dom, ett par mörkblå låga converse. 
Efter det åkte vi till Alvesta och kollade in second hand affären "form och design", fanns en massa fint porslin och en del fina möbler. Dyrt var det dock, så det enda jag köpte var en väska.


en dålig konsterbild på håkis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0