äntligen funkar det

Måndagstristessen har härjat i min kropp hela dagen.
Det enda vettiga som jag har gjort idag är att ha gått till manpower. Fick reda på att komplett inte får ringa in folk från adecco längre (som vi har jobbat för). Så nu blir det till att börja jobba för manpower igen, och jag hoppas dom får in oss på komplett snabbt.
Måste dock göra om lagertestet, känns ganska löjligt med tanke på att vi för det första har gjort det på adecco en gång redan, och för det andra så har vi ändå jobbat på komplett i ett halvår ungefär. Jaja, det är ju lätt iaf.

Annars har jag sett näst sista avsnittet av greys säsong fem. Ååh, vad det är bra! Vill ha sista nuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0