igår, idag

Igår så blev det förfest hemma hos Tomas med Fidde, Marika och Rex. Fick se den roliga sälbucklan i deras parkett. Dom har fått någon slags vattenskada nämligen, så det ser ut som det ligger en säl under golvet.
Vid tolvtiden tog vi en taxi ner till stan och gick till Sportsman. Efter ett tag kom Yrian och Sebastian och Yrian och Bodil utmanade mig och Sebastian på biljard. Vi var verkligen för fulla för biljard. Sköt ut bollarna från bordet en massa gånger och inte ner i hålen där dom hör hemma. Jag tror vi spelade i mer än en halvtimme.Tomas och Rex hann tom gå och äta under tiden och hinna tillbaka innan det va slut. Till slut gav Yrian upp och puttade ner deras sista boll och vi knuffade i 8:an.

Nu nyss så har jag och Bodil skejtat ner till stan och tagit en fika med Tomas, Fidde och Rex. Sen blev det lite shopping.
När vi kom ut från gallerian så kom det några tjejer dragandes på en tjej med ögonbindel, fängelsedräkt och fotboja. Möhippa på G. Dom satte henne på en stol utanför och tog av henne bindeln. Satte upp en skylt med texten "Jag tecknar dig för 10 kr", och gav henne block och penna.
Vi tjatade på Rex tills han gick med på att ställa upp som modell. Haha, inte en likhet blev det mellan honom och teckning. Kul va det! Jag och Fidde hade dessutom matchat varann perfekt idag med beiga uppkavlade chinos, vita tygskor och blå jacka, check this out

Nu vill jag ha kinamat och senaste avsnittet av greys, och det ska jag få.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0