svinfluskan

Blev inget Frida och Niclas igår. Istället hade jag, Ida och Bodil förfest här hemma. Hur kul som helst. Däremot mötte vi upp Frida och Niclas ute på först Castbergs och efter det gick vi till Sportsman.
När jag och Bodil skulle gå ut från Sportsman vid stängning så kom det fram 4 norrmän till oss. Dom försökte trycka in oss i ett hörn och sa "Gruppkyss" och "är ni svenskar?". Inspirerade av senast spelade låten på sportsman så skrek jag och Bodil "Bugger off, fuck you" och sprang upp. Haha!
Jag och Tomas gick in på perfect pizza och Tomas köpte en vegetarisk rulle. Ja gillare! Sen fick vi skjuts av Alex till efterfesten hos Jim, Elin och Yrian. När vi va framme så upptäckte Tomas att kebabsåsen i rullen hade runnit ut över hela hans kavaj. Han blev arg och slängde iväg rullen, men jag fångade upp den och trippade in i trapphuset. Ida skrattade som en tok eftersom jag gjorde ett droppande kebabsåsspår efter mig.
Efterfesten blev avblåst eftersom det var någon som skulle jobba dan efter som bodde i lägenheten. Jag ville hem så Ida och jag blev skjutsade hem av Alex.

Jag och Bodil är i full gång av vårt oc-maraton och vi äter jordgubbar. Lovely!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0